Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2009 16:24 - прагматични главоблъсканици
Автор: hikari Категория: Изкуство   
Прочетен: 1115 Коментари: 3 Гласове:
0



Не ми е за първи път
да избирам между две възможности -
да съм на добре платена работа,
която не обичам
или да се занимавам
с приятни за мен неща -
но срещу символично заплащане...
изгода, полза vs ценности  и принципи.
деловото ми Аз срещу идеалистът...
кариеристът срещу скаута...
ябълката срещу розата.
Можеш ли да предположиш
следващият ми ход?!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hikari - дух разговаря с душа
11.05.2009 16:37
ползата, изгодата противопоставени на истината и морала. няма човек на тази земя, който да не е бил поставян в такава ситуация. колко често избираме конкретните си лични интереси и загърбваме етичните норми? докъде стига гъвкавостта и откъде започва мракобесието...
цитирай
2. анонимен - +
11.05.2009 17:01
аз като средностатистически макиавелист ти препоръчвам, да се възползваш от доходността на добре платената ти работа, за да си гарантираш възможността да правиш приятни за теб неща през всичкото останало време , когато не си на работа
цитирай
3. hikari - любовта е лудост
13.05.2009 07:06
временно сме на тази земя
не разхищавай светлината.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4669995
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796