Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2009 15:46 - Балада за любовта
Автор: hikari Категория: Изкуство   
Прочетен: 1149 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 24.06.2009 15:58


Щом бившите си граници Потопа
с водите си отново очерта -
измъкна се на суша от потока
и тихо се разтвори Любовта
във въздуха - далече преди срока,
а срокът беше хиляди лета...
Чудаците край нас са и до днес -
с гърдите си поемат тази смес,
не чакайки ни укор, ни награда,
и мислейки, че дишат ей така,
по пулса на отстрещната ръка
разбират в миг, че пулсът им съвпада.

Само - като кораб по вода -
чувството не спира своя ход,
докато приемем любовта
като въздух и като живот!

Скиталчества ще има до насита
в прекрасната Страна на Любовта
и рицарите си за да изпита -
все повече от тях ще иска тя:
да ги лиши с разлъки ще опита
от отдих през деня и през нощта...

Ще върнеш ли безумците от път? -
те вече са готови да платят
с живота си дори - а не с въздишки, -
за да запазят, за да съхранят
вълшебната, невидимата плът
на звънналите помежду им нишки.

Вятър ги опиянява - те
падат, но възкръсват от пръстта.
Щом не си се влюбвал въобще -
дишал ли си, бил ли си в света?!

Но многото задавени, пресити
от любовта - не чуват ничий зов...
На тях им водят сметките мълвите
и струващият скъпо пустослов...
Да сложим свещ до хората, убити
от най-невероятната любов...
В един глас нека звъннат той и тя,
душите им да бродят сред цветя,
в дихание едно да бъдат слени,
с въздишка да се срещат на уста
по мостчета паянтови в ноща,
по тесните кръстовища вселенски.

аз на тях полята бих постлал -
и насън да пеят, и на глас!...
Дишам - значи с обич съм живял!
Щом обичам - значи жив съм аз!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hikari - премрежен поглед
24.06.2009 17:05
Покривам с пелена душата си
воали спускам -
скривам се.
Сълзите ми пречистват
ме от досега
с нечистото.
Дълбоко в мен е
мярата за нежност.
И както Бог пречиства
чрез потопа
а Гея - чрез пороя буреносен -
Аз мия своя свят
със тихата стихия на сълзите.
цитирай
2. hikari - обич
24.06.2009 17:12
Лакирах ноктите на лявата ръка
с кръв от синята си вена -
защото, някога ми беше казал
че съм змия, отровна и стаена...
Лакирах ноктите на лявата ръка
а десните - оставих некрасиви
за да напиша върху тях
змията щом обикне -
я убиват.
цитирай
3. hikari - неродените
24.06.2009 17:15
Не търсете виновните.
Няма смисъл от повече жертви.
Трябва ли да се съдят онези,
които са давали от жажда?...
Само едно цвете няма да цъфне на пролет...
Само една птица ще умре преди да се роди....
Само една вълна ще се разбие преди да се събуди...
Виновни няма.
А сега – кой ще забрави убийството?
цитирай
4. hikari - жива вода
24.06.2009 17:16
Там, където
няма
място
за надежда,
и за вяра
остава
мечтата.

Отвъд
времето и
пространството е
любовта.

Там е
капката
роса.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4671386
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796