Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2009 16:02 - лирична
Автор: hikari Категория: Изкуство   
Прочетен: 1220 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 25.06.2009 21:29


Еловите клони тук трепкат без вест,
тук птиците пискат тревожно.
Живееш в един омагьосан див лес,
а бягството е невъзможно.

Нека съхне черьомуха като пране,
като дъжд нека люляк да гасне.
Все едно, ще живееш със мен насаме
във дворец, в който свирят прекрасно.
Светът ти, орисан от много лета,
със моя не ще се кръстоса.
И мислиш, че няма по-хубав в света
от този твой лес омагьосан.

Нека сутрин листата да нямат роса
и луната да спори с небето.
Все едно, от гората ще те отнеса
в светъл замък с балкон към морето.

Кога ще се случи? В кой ден и в кой час
Ще дойдеш при мен предпазливо?
Кога ще те взема в ръцете си аз
и ще те укрия ревниво?

Аз ще стана крадец - само ти пожелай.
Колко сили на вятъра пратих!
Щом дворци и чертози заети са - рай
ще ни бъде колиба в гората.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hikari - чистота
24.06.2009 16:52
Тялото ми плува в лунното езеро
и е щастливо дете
сред гейзерите на мама Гея.
цитирай
2. hikari - песен
24.06.2009 16:57
През ранна пролет
вървя аз по белите цветове
на игличините...
По високо изгрява слънцето,
стопява се сянката на нощта..
цитирай
3. hikari - достойно ест
24.06.2009 17:10
Острието на ножа
танцува
по ръба на водата.
Има ли съпротивление?
Или вик на съприкосновение?
Ножът е в движение!
Дихание.
Луна.
Капка.
цитирай
4. hikari - хармония
24.06.2009 17:25
Тъгата от загубата
и радостта от живота
не са ли те
изсъхнали листа
на ухаеща на обич роза?
Защо му е на славеят
да прободе сърцето си
до смърт
ако не е уханието
привечер?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4665218
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796