Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2009 20:42 - спомени от бъдещето
Автор: hikari Категория: Изкуство   
Прочетен: 788 Коментари: 1 Гласове:
0



... Често му задават въпроса как пише песните си...
Ето какво отговаря Висоцки в Моят живот на сцената -  автобиографични бележки -
Аз никога не говоря за това, защото е невъзможно да го обясня на хората. не съм от онези поети, които наричат бардове, менестрели и нещо подобно. онзи ден чух, един от тези бардове да обяснява как сядал на брега на реката, как водата плискала стъпалата му, как го връхлетяла музата... не. аз просто сядам, мелодията се появява в главата ми, имам желание да пиша. понякога се получава нещо забавно, понякога нещо тъжно, а някои път, просто нищо не се случва. няма никакъв смисъл да говорим за това.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. silencemurmur - а някои път
24.06.2009 20:48
Това е То!

Прекрасно го е казал! Прекрасно!
Винаги налично и никога непостижимо.
Само това е, каквото Е.

Silence
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4665756
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796