Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2009 08:57 - мисоги
Автор: hikari Категория: Изкуство   
Прочетен: 1159 Коментари: 3 Гласове:
3



Обичаят за измиване на мръсотията със студена вода - по възможност в бързотечаща вода или водопад датира от зората на японското религиозно съзнание и тая практика играе важна роля в японските митове за сътворяването и в Шинто обредите.Контактът с нечистотата и мръсотията на този несъвършен свят нарушава първичната природа на човека. затова мисоги пречиства човека от всичко скверно и възстановява връзката му със свещеното.Съществува външно мисоги - при което тялото се измива със студена вода, и вътрешно - когато се пречистват вътрешните органи с дълбоко, възстановително дишане.след правилното извършване на мисоги и възвръщането към изворите на живота, може да се изпита състоянието сумикири - кристална чистота на тялото и съзнанието. в това просветлено състояние човешкото сърце е светло и чисто като безоблачно небе, неопетнено от страсти и грижи.



Гласувай:
3



1. nadafil - Здравей hikari !!! Чудесна тема ...
30.08.2009 11:09
Здравей hikari !!!
Чудесна тема за съвременния човек , който не трябва да забравя за душвната си чистота.
цитирай
2. pegas08 - Поздрав за моя учител!
30.08.2009 21:09
Скакалец! Неделен хумор #320
Посвещавам на всички любители на Хиподил!
И сериозно- на един просветител,
без който дискусията нямаше да стане-Хикари!

http://www.youtube.com/watch?v=XRkf1ISS6IY


Скакалец
------------------

Когато Хикари говори,
Те ушите си затварят.
Не искат дума и да чуят.
Не искат и дори да знаят!


"На нас жокер ни не трябва.
Отговорът:"Скакалец!"
Всеки "Гугъла" си грабва.
"Ах, какъв съм хубавец!"


Започва глупости да щрака,
Всевъзможни дивотии.
"На мен ми Хикари не трябва,
А Холивудските светии!


"От Мадона като почна,
Брус Уилис, Том Круз.
До хубава жена ще стигна.
Това е моят моден вкус.


Какви ми Хикари говори?
Въздържане, грехопадение, срам..
Тя с мене ли ще спори?
"Скакалец е."Аз го знам!


Годините набързо минат.
Вече полово съзрявам.
Бира, секс и рок се сливат.
Ето"фемъли" създавам.


И тука, пак ми ги надрънка:
Отговорност, саможертва и търпение.
"Роуз Мадър" на Стивън Кинг,
За душата ми е просветление.


От жената малко се разстроих.
За семейни ценности да слушам.
Роузи с юмруци понастроих.
От хленченето ми дойде до гуша!



После пък за детско възпитание.
За родители училище отвори.
Бой на малкия за назидание.
Нека с Хикари да си говори!


Така е, дами и господа.
По рождение имам дарба.
"Скакалец е, знам това.
На мен жокер ми не трябва!

цитирай
3. pegas08 - Благодаря за достъпа.
30.08.2009 22:11
Желая ти здраве и творчески успехи! Обичам те!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4658552
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796