Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2009 22:23 - Зная своят род, защото...
Автор: hikari Категория: Изкуство   
Прочетен: 747 Коментари: 1 Гласове:
2



... защото трябва да имам своя идентичност.
... защото не мога да бъда безличен/безлична.
Имам потребност да знам кой съм,
откъде идвам - накъде отивам...
Произхода ми,
познанието за рода ми, за корена ми...
По един невероятен начин знанието
за конкретната житейска съдба
на дедите ми се вписва
в общото познание за историята на народа ми.
Любопитството ме води
да опозная и в пространствено отношение
родния край на родителите си...
Различно е.
Като дете на големата метрополия
живея в урбан-матрицата...
Това е и удобство и проклятие.
Ходенето в родния град
ми дава усет
за корените ми...
Влизам в музей, срещам се с хора...
Записвам спомени,
архивирам снимки.
Картината на родословното ми дърво,
израства пред очите ми...
За мое учудване
в рода ми има чешити личности!
Да, искам да ги опозная по - отблизо...
С какво са се преборили?
Какви избори са направили?
Какви решения за изпълнили?
В какви ситуации?...
Срещите на рода подхранват
усещането за общност,
за споделено настояще,
Оказва се -
че въпреки различията в житейските пътища
с някои от роднините ми изключително
много си приличаме...
Казват, че
народите имат своя съдба.
Е, тази съдба определено се плете
от големите човешки родове,
които заедно реагират на превратностите
на историята!



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. raylight - Консерватор
30.08.2009 22:27
браво!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4672584
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796