Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2009 19:31 - спиране на цигари и начало на духовната промяна
Автор: hikari Категория: Изкуство   
Прочетен: 945 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 28.11.2009 20:42


Да поискаш да спреш цигарите и да възвърнеш съзнанието си за смисъла на пушенето, е началната фаза на разкаяние и духовен прелом. Това пробуждане е вътрешната основа за новият живот. Призивът към разкаяние е съществен елемент от учението за промяната. Понятието духовна промяна е формирано с развитието на представата за грешното. Първоначално, когато грехът е бил разбиран като колективна вина всички нещастия на хората се възприемали като наказание от Бога - всичките ми приятели пушат затова и аз не мога да не запаля... всички в барчето пушат, и без друго съм пасивен пушач...Разкаянието обикновено чука на вратата, след поредните спазми при тичане, задухът, острата кашлица при най-слабото обаждане на бронхита...Разкаянието има значение като средство за заглаждане на грешките и успокояване на Божия гняв - нека ми да съм болен, като пуша по кутия на ден.....През този период разкаянието бива практикувано главно като ритуал - външно. Във всички съвети за спиране на цигарите смисълът на разкаянието се задълбочава като лична и вътрешна промяна на човека, ориентирана към добро; и без да изразява външни прояви на разкаянието - т.е. без посипване на главата с пепел, принасяне на жертвени животни */или изхвърляне на пълни кутии с цигари/ в жертва и други.  Смятам, че чувството за вина и за грях са много силно вкоренени в съзнанието на пушача и разкаянието е първата черта на духовната промяна!



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hikari - Свети Дух
28.11.2009 19:36
Човече,
Ти можеш
да се въздържиш
от гняв
и удоволствие
в името
на Светият Дух!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4672220
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796