Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2009 04:54 - Саможертвата да останеш в България - духовен шанс и въпрос на личен избор
Автор: hikari Категория: Изкуство   
Прочетен: 1229 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 29.11.2009 05:10


Трудностите, през които минава България, са всъщност големият духовен шанс за християните у нас. В какво се състои той? В това, че могат да й дадат много. Могат да направят жертва. Да осъществят предназначението, което Бог влага в съдбите им. Не е необходимо за истинският християнин да отива далеч от страната ни, за да се реализира в чужбина като такъв. Не е нужно да ходи на Черният континент за да подпомогне гладуващи и умиращи деца. Такива има в България достатъчно. Тук, в България е полето на човешката мъка. Ако избягаш от него - това е първото ти поражение като християнин. Защото е бягство от голямата ни отговорност като хора - родили се неслучайно на тази географска ширина. Със сигурност Бог е имал замисъл,за да ни изпрати тук а не в Сомалия или Камбоджа... Дал ни е личен шанс да помогнем на страдащите тук, където всичко ни е близко и се чувстваме като синове и дъщери на земята си... Синът не изоставя страдащото си семейство. Дъщерята не забравя възрастните си родители... Не изоставя сираците.
Човекът не е истински свободен ако не е поел съзнателно и някаква отговорност.



Гласувай:
5



1. hikari - завръщане към корените
29.11.2009 05:07
има у нас една особеност. По-възрастното поколение се завърна към бащите си. Тъй като червената диктатура беше прекъснала всички връзки с миналото - истината за родовият произход беше старателно крита от тях. Поколението на моите родители са криели,че са вярвали в Иисус, криели са дори професиите на своите родители... Едва в годините на демокрацията все повече хора започнаха да казват с гордост - Баща ми е бил свещеник! или Дядо ми е бил учител по френски език! или Майка ми е била актриса!
Всъщност тук става дума за нещо голямо, неизречено. "Аз се връщам към корените си, към моя баща, за когото не смеех да говоря, връщам се към неговата вяра, за да се превърна, макар и с голямо закъснение в негово продължение. Връщам се чрез вярата на моите предтечи към моя Небесен Отец! Свидетел съм на този картазис в собственото си семейство - в лицето на болния ми баща, бивш комунист. В началото на демокрацията дори не искаше да си върне земите и горите - до такава степен му бяха промили мозъка, че баба ми, на която съм кръстена и негова майка е била кулачка затова че е искала да опази чифлика си и да не влиза в ТКЗС-то навремето си...Промяната в мисленето на баща ми е плод на голяма болка и катарзис. Дано Бог му даде просветление да извърви докрай пътя към християнското смирение.
цитирай
2. irka66 - Браво! Браво! Браво!
29.11.2009 08:11
Това трябва д стигне до всеки българин!!!
цитирай
3. pegas08 - Хикари,
02.12.2009 17:49
с теб съм!
цитирай
4. djgator - hikari
02.12.2009 18:20
За първи път гледам на България , като на една Голгота.. Но, ако се окажеш права, ще се борим, дано Бог ни помогне поне малко!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4658728
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796