Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2010 12:35 - за пошлостта - открито - 2
Автор: hikari Категория: Изкуство   
Прочетен: 828 Коментари: 1 Гласове:
8

Последна промяна: 30.06.2010 17:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Нечистота има свойството
да привлича нечистотии.. не само физически.
Прилепчива способност, особено
когато става дума за билбордове и улична реклама.
Нашествението на разголени задници, предници,
силиконови придатъци с вид на виме -
ме замисля дали вместо да се европеизираме
не се американизираме...
Всъщност не мога да кажа със сигурност
дали рекламата на Пентхаус с фотошопа
на срамни женски устни гримирани
като кървясали от похот очи
ще бъде добре приета из централните улици
на Вашингтон Дистрикт.
От визуалното замърсяване с цицодини -
до словоблудствата на фемилното бигбрадър
лъскавият свят на рекламите,
е добър контрапункт за непочистените улици,
сградите съборетени в стил "заразно зло",
зле облечените и угрижени обитатели
на урбан-пространството.
По гърлото остава усещането за дискомфорт
и гнилост.





Гласувай:
8



1. kontra - a тази реклама
30.06.2010 15:19
дето беше на билбордовете ли? Аз мисля, че си беше вертикално позиционирана снимка на око, ако аз тази реклама става дума, която аз съм виждал.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4658961
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796