Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2010 09:26 - За да направим нещо за Иисус, трябва да се погрижим за малките и скромните, бедните и угнетените!
Автор: hikari Категория: Изкуство   
Прочетен: 629 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Ето едни от най-великите думи на Иисус: "Защото гладен бях и не Ми дадохте да ям; жаден бях и не Ме напоихте; странник бях и не Ме прибрахте; гол бях и не Ме облякохте; болен и в тъмница и не Ме споходихте? Тогава и те ще му отговорят и кажат: Господи, кога Те видяхме гладен, или жаден, или странник, или гол, или болен, или в тъмница и не Ти послужихме? Тогава ще им отговори и каже: истина ви казвам: доколкото не сте сторили това на едного от тия най-малките, и Мене не сте го сторили.".
 
-- ... доколкото не сте сторили това...." 



Гласувай:
5



1. svoboda64 - Така е, hikari
24.12.2010 10:58
защото всички сме частичка от Бога. Но често го забравяме. Смисълът е да служиш на Ближния си и да го подкрепяш във всичките му изпитания :)

Светли и незабравими празници ти желая!
цитирай
2. silencemurmur - От най-малко
26.12.2010 23:05
две хиляди години е време да се напусне митическото съзнание,
но като че ли съзнанието все още има нужда от опита: що ли джанам митове, баяне и врякъне ми носят. Вярата, че един бог ни държи в ръцете си, лепи все още по нас.

Летяхме до Луната (поне така се вярва), летиме с експлоататорски цели около земята, искаме да кацнеме на мъртвия Марс, но все още вярваме, че трябва да се подчиняваме на един измислен от нас бог, който няма нужда от нас. Иначе би се обадил.

Странно ми е. Все сме умни, учени хора, но май не много интелигетни.

Приятно завършване на тази година
и сполучливо започване на следващата

Silence
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4659025
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796