Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2011 04:42 - Забранената Хикари!
Автор: hikari Категория: Изкуство   
Прочетен: 1195 Коментари: 7 Гласове:
13

Последна промяна: 08.04.2011 04:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Я виж ти,заради политическото хайку от BGNET SOCIETY съм свалена от първа. Я да огледам какво му е толкова на хайкуто ми? Нито е хайку като хайку, нито е политика като политика, но си казва нещицата от живота, а именно - накъде е тръгнало горкото българско общество. Страшничко изглежда събрано накуп, особено в частта с педофилията и чалгарията в политиката но чак пък да се забрани хикарския блог заради тези откъртени от обществото ни гангрени... Вивисекция ще да е. Все тая. Все пак съм трогната от реакцията на екипа на блог бг - явно някой е бил ужасен от гангренясалите късове... Учудвам се на закъснялата реакция - нали това са публикувани от 2008 насам неща, като изключим атомно-енергийното /а може би трябва да е атомно-радиационното?!/ хайку няма нищо ново под слънцето. Да не говорим, че нещицата от bgnetsociety си обитават на блогспот и всеки има достъп до тях. Ха сега де! Хикари на японски означава светлина. Ела на древногермански също означава светлина...И каква стана тя? Да бъда забранена светлина. На собствен гръб да изпитам колко точно е дебела сянката на светлината.
Е, като човек практикуващ айкидо и стар волтерианец разделям се с усмивка с последователите си. Благодаря ви за споделеното присъствие в доджото наречено живот. Винаги ще можете да ме намерите на hikari.blogspot.com, а за тези, които следят политическите ми прегледи на печата - ferney-voltaire universe.

хобо коре доджо   Хикари,
освободи се от привличането от критични ситуации,
не всяка вълна трябва да бъде обяздвана.
Смирявам се, Морихей!

Хикари,
Прекалената загриженост за делата на другите хора
те откъсва от Пътя Айки - пътя на хармонията
остани инкарнация на Вселенското милосърдие!
Смирявам се, Морихей!

Ела Хикари!
Забрави това нетърпение!
Съблечи неподходящите емоции!
Спри да съдиш агресорите!
Освободи се от прекалената заетост
с психологическата мотивация на другите!

Дишай в Айки, концентрирай се в Хара!/
Съпротивата при обединяването на личните ти желания
с тези на другите е белег на наличие на Его...

О, Морихей, уморих се от силни емоции!
Така е - мощта на Айки не е дадена
та да разрушиш цялото,в стремежа да премахнеш
една, от неговите части.
Да, още колко има да се уча!

Но днес урокът е -
Хикари се отказва
от склонността си към принудително завладяване!
Отказвам се, отказвам се, отказвам се...
Има много капани, Морихей,
помоооощ!

от стихосб. Пътя на любовта



Гласувай:
13



1. razkazvachka - вампирите се
08.04.2011 07:41
страхуват от светлината
както и облъчените със страх
цитирай
2. alhimik1 - !!!
08.04.2011 11:27
Е, затова си ми в "любими", хикари доджо :)))

за теб от мен

капка светлина
по ръба на синьото
сълзата сълзи

Док хай
цитирай
3. hikari - За да не липсвам на семейството на красивите неща, докато ме държат под ключ:
08.04.2011 12:25
http://elahikari.blog.bg/

БОГ ДА ВИ БЛАГОСЛОВИ!
Ела Хикари
цитирай
4. mileidi46 - E kak, tozi posting ti e izleznal na ...
08.04.2011 13:20
E kak,tozi posting ti e izleznal na purva v ,,posledno poblikuvani''? Az vinagi te namiram tam..Osven ne6to da rabotqt po saita i da e stanalo ot promqnata v sistemata,kakto ni uverqvat naposleduk..ne gubi kuraj:))
nie 6te te namerim,kudeto i da si.
цитирай
5. panazea - Веднага пускам постинг за теб !
08.04.2011 14:11
Привет , Хикари !
цитирай
6. kasnaprolet9999 - Може да не си банната от блог. бг., а ...
08.04.2011 14:44
Може да не си банната от блог.бг., а от тролчета. Оказа се, че случаят с Бай Момчил е точно такъв. Онзи ден и постинга ми за него беше с бан и не отиде в популярни, въпреки големия брой посещения, коментари и т.н. Помислих си, че са сложили бан на блога ми, оказа се че не са и постинга ми от вчера нямаше бан. Обясненията от блог бг можеш да ги видиш там. Поздрави!!!
цитирай
7. hikari - Здравейте, мило семейство на красивите неща!
08.04.2011 16:43
Нямам представа кой и защо ме е баннал но цялата работа е въздух под налягане. Може да се окаже, че си правят с нас експеримент, примерно доколко се връзваме на простотии. Е, не е приятно да влизаш в дома си през прозореца, но ... щом се налага...ще го правим. Понеже съм професионален комуникатор /така де, пишман журналист!/ се забавлявам със спиралата на мълчанието на Елизабет-Нойман. Ясно е, че мълчанието е злато, но ние не сме алчни...
поздрав - Ела
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4665276
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796