Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2011 13:37 - Карма
Автор: hikari Категория: Изкуство   
Прочетен: 527 Коментари: 0 Гласове:
2



  Да бъда майка.
Да възпитавам и да уча.
Да вдъхновявам
с искрици светлина
детските души та след години
да се разгарят като факли...
Аз нося облика на Майката Земя.
Затова, внимавам да не роня
достойнството си -
за да не тържествуват
силите на мрака, особено
в мъжката душа.
Аз съм на боен пост.
Владея силата
да не се подчинявам сляпо
на никого и нищо.
Не желая да унижавам,
нито мен да унижават.
Придържам се към крехката граница
на умното поведение и
не съчетавам различни пътища.
Не съм отмъстителна,разплатата
не ме привлича - Изповядвам,
че за всичко е необходимо -
разбиране и разкриване -
тези две големи съставки на
Справедливостта.
Каквото и да ми се случва
не стъпвам на черен път
и правя всичко,
за да отклонявам другите от него.
Да бъда себе си е прекрасен дар -
изпълнена съм с благодарност,
за съдбата си, Татко!

от стихосб. la femme desire



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4672495
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796