Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2011 13:58 - Муза
Автор: hikari Категория: Изкуство   
Прочетен: 448 Коментари: 0 Гласове:
2



  Призванието ми е да дарявам
стремеж към съвършенство -
Несвързана с място и с време.
Очарователна и нежна, милосърдна,
но безпощадна -
във всичко, което се отнася
до истината,любовта и красотата.
Аз съм закваската пораждаща
добри стремежи в мъжките души.
Не допускам потокът на знанието
да се превърне в мъртво блато.
Отвличам от преяждане, побоища,
пиянство,глупаво съперничество,
дребнава завист,долно робство.
Аз съм дете на дълбоките води.

от стихосб. la femme desire



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4669709
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796