Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2011 15:08 - Слънчево момиче
Автор: hikari Категория: Изкуство   
Прочетен: 559 Коментари: 0 Гласове:
3



  Всички слънчеви момичета
се характеризират с моите -
т.е. - общи за всички нас черти:
Аз съм жена -
жизнерадостна танцьорка,
смела възлюбена,
гъвкаво и силно създание -
с невисок ръст, много крехка талия,
закръглено извити бедра,
силна стройна шия,
малки ръце и крака.
Раменете ми са прави,
бедрата - по-тесни,
гърдите ми са здрави, сближени,
широки в основата си.
Лицето ми е овално,
носът - прав и леко любопитен,
очите - огромни, веждите тесни,
косите - по меки от бездънна нощ.
Парфюмът ми е мед и мляко-
ушите ми са малки и високо разположени..
На устата ми грее разбираща усмивка.
Има ли нужда от доказателства
за безсмъртието на красотата на
слънчевите момичета?!

от стихосб. la femme desire



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4658971
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796