Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2009 13:19 - за правото на избор - да си дръпнеш шалтера?
Автор: hikari Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1932 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 30.07.2009 19:42


Настоящият ми постинг е реплика на коментар в поста ми:  Безвредна ли е марихуаната? към рубриката у4илище за родители.

Ето самият коментар:
Правото на избор е изконно право на всеки! Ако си решил да си дръпнеш шалтера кой може да те спре? Дали и как да живее си го решава всеки сам за себе си. баста.

Ето и отговора ми - доколкото съм готова да разговарям за самоубийството.

Не си мисли 4е си единственият, на когото му се е слу4ило да се 4увства жертва на конкретните обстоятелства, или 4е целият свят е настроен срещу теб. Познавам 4увството да си преследван, знам колко може да бъде всепроникващо и разрушително. Понякога усещаш 4е си парализиран и от4аян... особено ако има кой да ти втълпи 4е не си в състояние да победиш, 4е си обре4ен на провал, 4е нямаш сили.... понякога си мислиш 4е нямаш воля да се справиш с провала...
е, - няма смисъл да си говориш вси4ко това!
имам добра новина за теб - светът толкова се занимава с пъпа си - 4е рядко фокусира вниманието си върху нас за пове4е от 2-3 минути. и това не е непременно лошо - така имаш време за себе си, за своите си неща!
по скоро се вземи в ръце и се справи с конкретната ситуация, в която си попаднал.
Надявам се да съм достатъ4но ясна - Вземи се в ръце. Изобщо и не си помисляй за провал или за отхвърляне. 4ове4е - ти не си във война със света, нито той с тебе. Нещо си изтрещял, самонавил си се - разреди напрежението!
Животът е многообразен - отпусни се!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chris - Ами коментиралият е прав като жи...
30.07.2009 13:24
Ами коментиралият е прав като жираф.
Самоубийството е изконно право на всеки човек.
То служи като компенсация на липсата на право на личен избор към момента на раждането.

А ето и един бисер от мен по темата:

Самоубийството е най-върховната еякулация върху срамните устни на живота.

:-)
цитирай
2. slovoto - 4ес7н0 к@З@н0, д06ре съ8е78@ш и ...
30.07.2009 13:27
4ес7н0 к@З@н0, д06ре съ8е78@ш и д06ър пример д@8@ш.
цитирай
3. hikari - до крис
30.07.2009 13:30
не слу4айно идваме тук
не казвам 4е е мед и рози.
но има висш смисъл присъствието ни на тази земя.
да изпълним живота си с вътрешно съдържание
е проява на същност.
цитирай
4. hikari - до словото - добро 4увство за хумор
30.07.2009 13:32
ставаш за редактор.
цитирай
5. chris - О, моля ви, обяснете ми за висшия ...
30.07.2009 13:43
О, моля ви, обяснете ми за висшия смисъл!
Толкова отдавна чакам...
цитирай
6. hikari - до крис
30.07.2009 14:43
разгледах блога ти. мисля, 4е ти знаеш добре кой е твоят персонален висш смисъл. поздрав - Ела
цитирай
7. chris - :-)
30.07.2009 15:02
Тогава, значи, да разбирам ли, че съм го изпълнил и мога ли вече да си тръгна оттук?
цитирай
8. hikari - до крис
30.07.2009 15:29
Крис, отговарям ти като галакти4ески стопаджия.
смисъл на живота и свобода
4есто се оплакваме от условията, в които живеем. И в пове4ето слу4аи намираме при4ина в някакво външно обстоятелство, което не зависи от нас - я цената на горивото, я завистта на съседите, я ланшния сняг...
Това е един 4удесен на4ин да си намерим оправдание и алиби за вси4ки неблагополу4ия, които ни се слу4ват.
Тъй като тренирам айкидо - за мен няма такъв вариант. Светът на айки е свят на силни и достойни хора, които не живеят в този механи4ен свят на външните при4ини.
Аз не съм анархист - не отри4ам нали4ието на при4ини и необходимости. Но разбирам живота си не като последица а като проект. Като 4овек съм осъдена да бъда свободна - както между другото не си го измислям аз - а го е усетил хубаво Сартр.
Аз сама полагам своите цели, сама определям смисъла на своя живот, - да Крис, гравитацията и хими4ните закони смисъл не създават.
поздрав - Ела
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4670367
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796