Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2010 10:00 - рекламата - начин на /зло/употреба Big Brother Family
Автор: hikari Категория: Политика   
Прочетен: 3365 Коментари: 14 Гласове:
9

Последна промяна: 18.03.2010 06:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Няма нужда на дълго и на широко да разяснявам мнението си за воаьорството като начин на живот. Думата е ПРЕЗРЕНИЕ.
Но далеч повече от презрение буди в мен дългата ръка на онова социално зло, което мърсува в съзнанието на нацията ми чрез хипермегадолната продукция бигбрадърфемили.
За какво става дума ли? Не виждате ли рекламите? Не виждате ли какво ще консумира целокупният български народ, включително децата ни?
ах какъв баща не баща ами .....
да ама носи прашките на мама

ах каква майка не майка ами...
да ама се ебе с трима съседи


е, то ако това е идеалът за семейство, който ни пробутват от НОВА защо да се чудим, че по дискотеките са взели да се чифтосват като добитък насред дансинга и по масите....
не ми се мисли има ли СЕМ  или само семки в главите на някои уж ми ти държавници



Гласувай:
9


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. razkazvachka - не само се рекламира
17.03.2010 10:21
и го гледат майките, докато момичетата от 6ти б клас го "изживяват" - едвам изтрайват до "петък вечер" - и после се коментира, а населението съответно се лумпенизира и манипулира.

СЕМ продава ценности като семки.
цитирай
2. demoniceye - И аз
17.03.2010 10:26
Ги чета всеки ден на път за работа и се вбесявам. Нали знаеш, че кирливите ризи са най-продаваеми.
цитирай
3. анонимен - ......ужас просто.....
17.03.2010 10:39
Това предаване трябва да го забранят със закон...
цитирай
4. smani - По всичко личи
17.03.2010 11:40
от това, което изчетох тук, че този сезон на помията биг брадър ще бъде най-отвратителен.
Явно биг брадъра е според населението, щом ни е по мярка..
цитирай
5. анонимен - Да да, ама не
17.03.2010 12:49
Телевизията трябва да се забрани със закон.
Изхвърлете си телевизорите както направих аз.
Ама на повечето не им стиска имат повече телевизори отколкото стаи...
цитирай
6. анонимен - Телевизията вреди!
17.03.2010 18:56
Съпругата ми е по цял ден пред телевизора и ми прави впечатление, че се изкривява начина й на мислене! Имам две племеннички - на 2 и 4 год. възраст, които изоставят игрите си и всичко, което правят и вперват поглед към екрана на телевизора всеки път, когато започне излъчването на реклами... Но както вече споменах, съпругата ми вече ме стъписва с промяна в изразяваните от нея позиции - спори, че ГМО в никакъв случай не са вредни, че са за доброто на хората, например, но най-страшното е, че с всеки изминал ден изискванията към качество на филми и предавания намаляват... Гледа филми на ужасите и мечтае да я ухапе някой вампир, или да продаде душата си на Сатаната... Такива ми ти работи!
цитирай
7. kundalini - съжалявам, че не съм в темата
17.03.2010 20:38
обаче ми напомни за един разговор с 8-класници за предаване на Мартин Карбовски наскоро. учудих се колко зрели разсъждения имат някои деца:( ако намеря сили:) утре ще споделя.
поздрави, Hikari.
:)
цитирай
8. анонимен - НЕ на простотията "Биг Брадър"
17.03.2010 21:57
Биг Брадър е най голямата помия, но за съжаление голям процент от българите го следят с внимание. Всичко е толкова кретенско и пошло. Да, вярно лумпенизираха и чалгализираха нарада само да си пълнят гушите. За пари как ли не се излагат и по-известни водещи. Опростиха нацията и не си дават сметка ЗА БЪДЕЩЕТО - само и само да са сити днес!!!
цитирай
9. анонимен - Кажете БЕ !
17.03.2010 23:04
В кои точно дискотеки се чифтосват по масите, че досега не съм виждал. Моля точни имена ! Иначе ще си помисля пак, че блогът е поредната малоумна раздувка и говори (традиционно за България) по принцип !Ако сте чели много вестници моля не го разпространявайте като достоверно твърдение по блоговете. Вестниците в БГ раздуват повече и от блогарите
цитирай
10. hikari - http://loran.blog.bg/zabavlenie/2010/03/04/skandalni-kadri-ot-partito-na-gepime-18.504214
17.03.2010 23:11
и по животински версии можеш да откриеш в нета, ако ти се гледа - проблемът си е твой voyeurisme (fr) за мен остава питанката - кое е по-пропаднало от чалгопитека?
цитирай
11. анонимен - ПОДКРЕПЯМ!
18.03.2010 01:14
starbuck69 написа:
Това предаване трябва да го забранят със закон...

цитирай
12. анонимен - Аз също не гледам това предаване, но ...
18.03.2010 08:06
Аз също не гледам това предаване,но моля спрете да плюете по българите като народ.БИГ БРАДЪР СЕ ИЗЛЪЧВА В ЦЕЛИЯ СВЯТ,леко се съмнявам там да са им спестили помията или да са скрили нечии кирливи ризи!
цитирай
13. анонимен - Подкрепям и аз
18.03.2010 10:03
Още от започването на биг брадър ми стана ясно,че това са простотии и че гледането на това измислено предаване си е чиста загуба на житейско време.
Pit


цитирай
14. hikari - изборът - да станеш или не - чалгопитек
18.03.2010 10:24
опростачването е личен избор. Човек сам избира дали да пусне телевизора и да гледа поредната помия, сам избира дали да допусне децата му да я гледат. изборът е личен у дома. ако се превърнем в нация от боклуци, това ще е нашият личен избор. Но постингът не е за домашният избор, а за рекламите по билбордове, които са залели центъра на София, предполагам, че и в другите градове на страната е същото. Тук вече сме лишени от правото си на избор защото ни натрапват социопатски модели на поведение, които трябва да минат за модерни. да ама не. и аз като данъкоплатец питам къде дреме СЕМ и защо допускат децата на България да четат за изключително пропаднали семейни модели. Това ако е идеалът за семейство, който бигбрадъриадата иска да ни пробута, ние като общество къде сме? Някой подменя ценностите на нацията ми. Този някой трябва да бъде наказан.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4658987
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796