Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2010 06:34 - Президент? Може, но след мандата
Автор: hikari Категория: Политика   
Прочетен: 573 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image Кристалина Георгиева, еврокомисар
по бедствията

За годините в университета
Започнах като преподавател по политикономия на социализма, което не ми беше много на сърце. И се случи да бъде в годината, в която се вдигнаха планово цените с 40%. Пита ме един от моите студенти как го обяснявам това. И аз казвам: ами книжно парично обращение, води до инфлация, в резултат на това имаме покачване на цените. На следващия ден ме вика деканът и казва: вярно ли е, че вчера си казала, че има инфлация при социализма? Ами казвам, вярно е, защото това е факт. Той казва - за инфлация при социализма не може да говориш. И аз му казах - добре, а мога ли да говоря за инфлация при капитализма. Той каза - при капитализма няма проблем. Е, тогава, може ли да ме преместите от догодина да преподавам политикономия на капитализма. И това ми беше наказанието.
 
За Бойко Борисов, Костов и искрите между тях

Запознахме се с Бойко Борисов по негова покана. Той се свърза с мен във Вашингтон и каза - искам да имаме възможност да работим заедно.
И даже беше съвсем директен - казва, ако ние спечелим изборите, ще ни трябват хора, които са компетентни, и разбирам, че вие имате добра репутация, ще се радвам да можем да работим заедно.
С Иван Костов бяхме добри приятели като студенти. Бяхме в една компания известно време. Тогава моето впечатление, и то си остава, изключително умен човек, който може да формулира и най-сложния проблем, по начин, по който от него да се извади път за решение. Не е лесен човек, и като млад не беше най така, достъпният, най-лесният.
Смятам, че двама силни мъже (Бойко Борисов и Иван Костов, б.р.), които имат по някои теми разлика във визията си, могат да намерят общия път само ако и двамата кажат - това обезателно ние ще го направим - и мъжки да си държат на думата достатъчно дълго време, за да се получи.
Бойко Борисов се държи мъжки и в интерес на истината Иван Костов като беше премиер, се държеше мъжки. Но между мъжко поведение и лидерство, което обединява страната, има едно стъпало, което трябва да се изкачи. И му пожелавам на г-н Борисов, той сега е премиерът на България, да го изкачи това стъпало.

Любимите книги
Най-много чета история. Това е за мен най-интересно - да се опитам да науча нещо от това, което някога е било, за това, което сега е и което може да бъде. Много се разтоварвам с книги, написани с много хумор. Любимата ми книга е "Добрият войник Швейк".
 
За бъдещето
Г-н Борисов си върши много добре работата. Той е отличен премиер за България в тези условия. За някакво бъдеще, когато аз си свърша комисарския мандат, когато той си свърши работата в премиерстването, не знаем какво може да бъде. Вие ме питате хипотетично, хипотетично - може би. Реално, съвсем откровено, аз за това въобще, въобще не мисля. Аз мисля за това, да си върша работата толкова добре, че по-малко хора да умират при бедствия, по-малко щети да има и да се гордеят българите със своя еврокомисар.
Пред Би Ти Ви


Тагове:   бг реалност,


Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4665924
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796