Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2009 10:06 - двойният стандарт на Бушидо
Автор: hikari Категория: Тя и той   
Прочетен: 746 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 25.04.2009 10:08


При оценката на жената Хикари винаги отчитам два фактора - изявите си на бойното поле и край домашното огнище. В първият случай не блестя особено, но във втория затъмнявам всички останали???!!!!. Този двоен стандарт определя отношението ми към мен самата - като майстор не получавам кой знае каква висока оценка, но като съпруга и майка - възпитателка на самураи се ползвам с най-високо уважение и дълбока обич. Ако скромността може да ми позволи???!!!! бих се нарекла МАТРОНА в духа на римската традиция. Тъкмо защото съм майка. Мъжете се прекланят пред Майката не защото виждат в мен боец или законодател, а защото ме приемат като образецът за майка. Управлението на домакинството е изцяло в мои ръце. Възпитанието на децата, дори защитата им, е поверена на мен. Изкуството на боя с меч е важно за да съумея да възпитавам компетентно своите деца.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hikari - страстите технократски
26.04.2009 17:18
радамес, благодаря че ме възприемаш като младо момиче. макар и тотално изперкала определението ДЕВОЙКА радва жените, несъмнено. лудостта на техночовека разглеждам в една пиеска поназад - става дума за киборг, шахмат и Бог. все неща, които само лудите ги вълнуват. така че - радамес, като не съм заявила че ще ставам Наполеон или Тутанкамон - споко, приятно ми е че откриваш сродна душа в нета.
цитирай
2. pegas08 - Хикари, с теб съм, следвам те.
26.04.2009 22:53
Има голямо достойнство в това, което пишеш и правиш.С обич и уважение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4665595
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796