Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2014 23:25 - Метаморфоза
Автор: poinsettia Категория: Други   
Прочетен: 574 Коментари: 0 Гласове:
0



    Днес нямам идея за нищо. Като че ли, когато се опитваш да бъдеш всичко, да се раздадеш на макс идва такъв момент, в който оставаш празен, или може би изчерпан. Сякаш няма какво повече да дадеш от себе си, макар да знаеш, че това е просто илюзия. Сякаш това е ужасен паразит и търсиш някакъв лек за него.
   Така се чувствам и аз. Пробвах много, пробвах от всичко, бях много, опитах се да бъда всичко и не успях. И точно, когато си мислех, че съм падналата в боя, се оказа, че понякога не този, който се нарича победител е такъв.
   През този период минах през най-различните етапи на метаморфоза, променях се, подобравях се, изпъкваха недостатъците ми, преоткривах се. Спечелих това, което преди не виждах- истината, разочарованията, какво е щастие. Преоткрих познатите неща, погледнати от нов, по-различен ъгъл.
   Ако някога се чувствате слаби и объркани, не се предавайте. Това може да е началото на нещо ново, което да Ви промени изцяло, да Ви направи по-добри, или просто по-подготвени за неочакваното. И все пак надеждата никога не затваря една врата, без да отвори друга. Какво мислите?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: poinsettia
Категория: Други
Прочетен: 24817
Постинги: 16
Коментари: 1
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930