Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2009 06:47 - носталгичният човек
Автор: hikari Категория: Изкуство   
Прочетен: 486 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 22.10.2009 06:48


Съзнателно изоставам
от хода на времето.
Задъханият ритъм ме изнервя.
Копнея за миналото.
За вечери край брега на морето,
романтична китара в акомпанимент на вълните...
Изпълвам се с носталгия
по невъзвратимото.
Има хора, които отвъдното ми отне.
Има цвят на младост, която не откривам
в ценностите на моите наследници....
С неприязънта ми към опростачването
на света около мен,
се превръщам в хербарий или антикварна рядкост.
Моят свят е раковина със спомени...


Тагове:   носталгия,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4665832
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796