Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2009 14:38 - цената на парите и тийнейджърите
Автор: hikari Категория: Изкуство   
Прочетен: 217 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.08.2009 14:44


анонимен: Синът ми е на четиринайсет, но няма абсолютно никаква представа какво представляват парите и как да се харчат разумно. Можеш ли да ме посъветваш как да го подготвя да се справя с реалният свят, когато порасне?

аз: Най резултатният начин синът ти да научи какво са парите, е да му възложиш някаква работа. Брат ми като беше тийнейджър изкопа петнайсетметров ров на вилата на родителите ни за лев и петдесет на час, коси тревата и така си събра пари за първата акустична китара. Мисля, че тогава научи много повече за парите, отколкото по време на всички лекции на родителите ни. Парите, които спечели за да си купи желаното имаха за него огромно значение. Спомням си че докато копа беше получил осем мазола и лицето му беше изгоряло лошо от слънцето, но получи полезен урок, който никога не забрави.

по принцип моята философия за възпитанието на тийнейджърите по отношение на парите е изградена на две чудесни книги на тази тема - Парични въпроси за родители и деца на Рон Блу и Оцеляване в джунглата на парите от Лари Бъркит. Ще се опитам да компилирам основните идеи там, може да свършат работа в у4илището за родители...

следва продължение



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4674071
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796