Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2010 07:54 - разговори в зеленчуковата градина - 1
Автор: hikari Категория: Изкуство   
Прочетен: 290 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 17.01.2010 07:57


Морихей и Ела Хикари - на земеделска работа в градината.
Ела Хикари: Човек трябва да живее разумно и да не губи напразно времето си, отредено на тази земя.  Какво ни дава празното любопитство? Празни разговори, безцелно шляене...Нищо.
Морихей: Те пречат да вървим по пътя на духовното и интелектуалното усъвършенстване. Нехайството стои в основата на този повърхностен начин на живот.
Ела Хикари: Някои го намират за по-лесно за живеене, други го превръщат в мода:
Рано е да уча за изпит - ще ми стигнат два дни... или ... От пет години имаме връзка, но аз не бързам, след година две ще се оженим...или ... Майка ми е нещо зле, но не съм я водил на лекар. Болката в стомаха й може сама да мине...
Морихей: Какъв е резултатът от такова поведение? Обикновено лош. Невзет изпит. Прекъсване на една любов, която няма да се повтори в живота ни. Фатално развитие на болестта.
Ела Хикари: Като че ли някакъв враг - зъл дух ни шепне да отлагаме, за да се възползва от нехайството ни.
Морихей: Някакъв враг ли? Самият сатана.
Ела Хикари: Всеки е преживял житейска опитност, когато позата на отпуснатост или самата отпуснатост са му стрували скъпо и прескъпо.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4673548
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796