Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2010 11:47 - погледни сянката си
Автор: hikari Категория: Изкуство   
Прочетен: 643 Коментари: 1 Гласове:
0



Учителят Лие се обучавал при учителя Горски от планината Гаванка - Уаншан и учителят Горски казал:
- Ако постигнеш това, как да стоиш отзад, ще можем да говорим за това, как да се сдържаш.
- Искам да чуя за това, как да стоя отзад, - отговорил Лиедзъ.
- Обърни се, погледни си сянката и ще разбереш.
Лиедзъ се обърнал и почнал да наблюдава сянката си: тялото се навеждало и сянката се навеждала; тялото се изправяло и сянката се изправяла. Следователно, движението идвало от тялото, не от сянката. Да се навеждам и изправям - зависи от други неща, не от мен. Ето на това се казва:дръж се отзад - ще застанеш отпред.



Гласувай:
0



1. hikari - свят на омиротворение
13.09.2010 11:50
Божи дар

Бог дава живота
и Той единствен
има право да го отнема.
Всяко вмешателство
в това отношение
от страна на човека
го осъжда на грях.
Публикувано от Ela Hikari

жребий

Потокът е
между патриота
и фанатика.
Възприятието на смъртта
променя представата за живота.
Публикувано от Ela Hikari

не на страха!

Очите ми не гледат света
със страх
или ненавист,
Сърцето ми смело посреща
това, което стои като
изпитание на Пътя.
Моят свят
е свят на Омиротворение.
Публикувано от Ela Hikari

докосване

Когато очите
на слънцето
докоснат водата
се ражда
милосърдието.

Благодатен дъжд
от небесни сълзи
мие
лицето на Земята.
Публикувано от Ela Hikari

синя роза

Няма тъга. Няма повече тъга.
Било каквото било
и било каквото не било.
Няма дори копнеж по свобода,
В моето безвремие -
и в крехка синя самота
дарявам те с живот отвъд страха.
Публикувано от Ela Hikari

свят на омиротворение

Христос дойде
не за да ме съди
а за да ме спаси.
Мен, човекът,
божие творение
неизменно следван
от сянката си на асфалта
Христос омиротвори.
Публикувано от Ela Hikari
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4673731
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796