Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2011 19:46 - Европейска харта за местното самоуправление
Автор: hikari Категория: Регионални   
Прочетен: 963 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Под местно самоуправление се разбира правото и реалната възможност за местните общности да регулират и да управляват в рамките на закона, на тяхна отговорност и в интерес на тяхното население съществена част от обществените дела.


Тагове:   европеистика,


Гласувай:
4



1. silencemurmur - на тяхна отговорност и в интерес на тяхното население съществена част от обществените дела
09.03.2011 01:46
На пръв поглед добра идея. Като че ли Симон Боливар поздравява от Венецуела.
Но се питам: без да се смени сегашната едностранно "самонадаряваща" се система това с местното самоуправление "в рамките на закона" дали не е една клопка.
Ако той ми дава само отговорност в несъществените ежедневни неща, с цел да се зачертаят разходите на управлението и в замяна на това ме оставят на произвола на съдбата на САМОуправление, скубейки ме на аванта без жалост и милост за съществените блага, които не стигат до мене, не би имало дори и краткотрайна полза за мене, народа.

Струва ми се, че всичко каквото се предлага на световното население в сегашната матрица е само замазване на очите му, за да удържи то покорно да следва директивите на "невидимата" елитерна класа.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4673265
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796